Grafia-kampanje

Digital kampanje for Dugnadsløftet 2019

Det er forskjell på forsikringsselskaper. Varig forsikring Nordmøre og Romsdal bryr seg, lokalt. Gjennom Dugnadsløftet deler de ut 4 millioner kroner til lokale lag og foreninger.
Start video

Grafia har utviklet en 100% digital kampanje som forteller om Dugnadsløftet og betydningen denne unike støtten har for lokalsamfunnet. Kampanjen er kjørt i perioden 20. november til 10. desember i lokale nettaviser, mobilaviser, facebook og instagram. Vi utviklet en egen kampanjeside med informasjon om hvem som får støtte, og denne markedsførte vi med en film for sosiale medier og animerte annonsebanner i nett- og mobilavisene. Med Google analytics måler vi daglig hvor mange som er inne på nettsiden, og hvor de kommer fra. 

Se kampanjesiden her www.dugnadsloftet.no

Dugnadsløftet kampanje for Gjensidige
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Grafianytt

Motta nyheter og nyttige tips om markedsføring.

Denne nettsiden bruker cookies. Ved å fortsette å bruke denne nettsiden samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler.