Hvordan lykkes med digital kommunikasjon.

Strategi

Skal en lykkes med digital kommunikasjon må en starte med å utvikle en god strategi som beskriver bedriftens DNA, målgrupper og kanaler.

Konsept

Strategien er utgangspunkt for utvikling av grafisk profil og kommunikasjons-konsept som skiller dere ut fra konkurrentene.

Kanaler

Vi implementerer profilen og konseptet på alle dine tadisjonelle flater og digitale kanaler; Nettsider, Facebook, Instagram, LinkedIn og YouTube, er de mest vanlige. 

Evaluering

I de digitale kanalene måler vi effekten av markedsføringen fortløpende. Er ikke resultatet som forventet, gjør vi endringer og justeringer. Slik sikrer vi at annonsekronene dine blir best mulig utnyttet.

Ønsker du å nå flere kunder? Prøv Grafia-metoden, du også. 

Del gjerne denne siden
Share on facebook
Share on linkedin

Denne nettsiden bruker cookies. Ved å fortsette å bruke denne nettsiden samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler.